Відкриєм ми простори Інтернету,
Його глибин незвідані шляхи,
Корисні посилання і веб-сайти,
І скриньки, і домашні сторінки.
Онляндія — безпечна веб-країна,
Корисну інформацію надасть,
Як ненька — наша рідна Україна,
І захистить, та ще й поради дасть.
Комп'ютерні комунікації сьогодні формують нове поле
інформаційної культури, інформаційний простір, у яких реалізується діяльність
сучасного суспільства. Інформаційний простір
сьогодні, - це нові можливості, що роблять навчання актуальним і креативним.
Ціль діяльності спрямована на розвиток інформаційного середовища
освітнього закладу й припускає впровадження й ефективне використання нових
інформаційних сервісів, систем і технологій навчання, електронних освітніх
ресурсів нового покоління.
Щоб викликати інтерес у дитини, зацікавити її, вчитель сам повинен іти у «ногу
з часом». У даний час спостерігається збільшення впливу медіа-технологій на
людину, особливо це сильно діє на дитину.
Раніше інформацію з будь-якої теми
дитина могла отримати з різних каналів: підручник, довідкова література, лекція
вчителя, конспект уроку. Але сьогодні вчитель повинен вносити в навчальний
процес нові методи подачі інформації за допомогою медіа-засобів.
Дитина, вперше переступивши поріг школи, потрапляє у світ знань, де йому належить відкривати багато невідомого, шукати оригінальні, нестандартні рішення в різних видах діяльності. І тому в початковій школі неможливо провести урок без залучення засобів наочності. І тут на допомогу прийшов комп’ютер.
Дитина, вперше переступивши поріг школи, потрапляє у світ знань, де йому належить відкривати багато невідомого, шукати оригінальні, нестандартні рішення в різних видах діяльності. І тому в початковій школі неможливо провести урок без залучення засобів наочності. І тут на допомогу прийшов комп’ютер.
Використання
технологій Web 2.0 дозволяє знайти шляхи переходу від репродуктивного характеру навчальної
діяльності до творчого дослідницького характеру розв’язування поставлених задач. Це дає
можливість використовувати диференціацію навчання та застосовувати
індивідуальний підхід, що підвищує самостійність учнів, сприяє розвитку
інформаційної компетентності.
Сервіси Web 2.0 можна використовувати як джерело навчальних
матеріалів, як сховища посилань на Web-ресурси, як платформи для організації спільної
діяльності школярів, як зручний спосіб оприлюднення та демонстрації результатів
роботи.
Тож я б хотіла
поділитися з вами матеріалами, створеними мною на сервісах Web 2.0, які допомагають зробити навчання
цікавим, актуальним і креативним.
Саме тому я і використовую на уроках завдання, створені на сервісах Web 2.0.
Тему моєї роботи я пропоную вам прочитати у «хмаринці» слів.Саме тому я і використовую на уроках завдання, створені на сервісах Web 2.0.
2 коментарі:
Супер! Я вважала, що знаю багато технологій))) Передивилась Ваші наробки - і зрозуміла: що мене є чим здивувати, є над чим працювати, є що пізнавати. Велике Вам спасибі, Галино Юріївно! Творчої Вам наснаги та родинного благополуччя!
Дякую за теплі слова, пані Ірино!Рада, що мій досвід є корисним.
Дописати коментар