◊ ВІТАЮ ВАС НА МОЄМУ БЛОЗІ! ПРОПОНУЮ ВЛАСНИЙ ДОСВІД РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ WEB 2.0 ТА ДОДАТКІВ MICROSOFT В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. БАЖАЮ ПРИЄМНОГО ТА КОРИСНОГО ПЕРЕГЛЯДУ ◊

Досвід роботи



Тема досвіду:
Використання сервісів Web 2.0 та додатків Microsoft Office у початковій школі

Автор досвіду:
Сляднєва Галина Юріївна

Повна назва закладу освіти:
Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Бердянської міської ради Запорізької області 

 


Мета та завдання досвіду  

Очікувані результати

Актуальність загальної проблеми

Теоретичне обґрунтування проблеми
   
Технологія досвіду

Висновки

         Впровадження Web 2.0 є необхідним на уроках початкової школи  та в позакласній роботі. Використання даних технологій сприяє підвищенню інтересу і вдосконаленню практичних умінь і навичок, що дозволяють ефективно організувати самостійну роботу і індивідуалізувати процес навчання; активізує пізнавальну діяльність учнів, робить урок сучасним. 
       За допомогою сервісів Web 2.0 учні можуть набагато ефективніше реалізувати себе, а вчитель – застосовувати творчі підходи до навчання.
         Далі хочу  продемонструвати вам модель -  інтелект-карту ервіси Web 2.0 для створення дидактичних вправ, швидкої перевірки знань учнів, які я використовую в своїй роботі".

 

Хочу  зазначити, що я не захоплююсь надмірним використанням комп’ютера на уроці. Усе корисне в міру. Комп'ютер не повинен замінювати такі традиційні засоби навчання, як слово вчителя, спілкування, крейда, дошка, олівець, ручка, зошит, ножиці тощо. Він є лише одним з інструментів навчання, яким повинен оволодіти учень. Використання ІКТ у навчальному процесі початкової школи повинно відповідати дидактичним аспектам. Усі ці засоби - програмні продукти, навчальні платформи тощо - мають бути оцінені та застосовані відповідно певним цілям уроку.

 

Немає коментарів: