Тема досвіду: Використання сервісів Web 2.0 та додатків Microsoft Office у початковій школі
Автор досвіду: Сляднєва Галина Юріївна
Повна назва закладу освіти: Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Бердянської міської ради Запорізької області
Мета та завдання досвіду
Очікувані результати
Актуальність загальної проблеми
Теоретичне обґрунтування проблеми
Технологія досвіду
Висновки
Впровадження Web 2.0 є необхідним на уроках
початкової школи та в позакласній
роботі. Використання даних технологій сприяє підвищенню інтересу і вдосконаленню практичних умінь і
навичок, що дозволяють ефективно організувати самостійну роботу і
індивідуалізувати процес навчання; активізує пізнавальну
діяльність учнів, робить урок сучасним.
За допомогою сервісів Web 2.0
учні можуть набагато ефективніше реалізувати себе, а вчитель – застосовувати
творчі підходи до навчання.
Далі хочу продемонструвати вам модель - інтелект-карту "Сервіси Web 2.0 для створення
дидактичних вправ, швидкої перевірки знань учнів, які я використовую в своїй роботі".

Хочу зазначити, що я не захоплююсь надмірним
використанням комп’ютера на уроці. Усе корисне в міру. Комп'ютер не повинен
замінювати такі традиційні засоби навчання, як слово вчителя, спілкування, крейда, дошка, олівець, ручка, зошит,
ножиці тощо. Він є лише одним з інструментів навчання, яким повинен оволодіти
учень. Використання ІКТ у навчальному процесі початкової школи повинно
відповідати дидактичним аспектам. Усі ці засоби - програмні продукти, навчальні
платформи тощо - мають бути оцінені та застосовані відповідно певним цілям
уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар